امام جمعه نهاوند:

 خدمت به مردم در تمامی عرصه‌ها وظیفه دینی و شرعی مسئولان است

امام جمعه نهاوند گفت: در هر مسئولیتی که هستیم خدمتگزار واقعی مردم باشیم و خدمت رسانی به مردم از مصادیق و نمونه بارز ایمان به خداوند است.

حجت الاسلام مغیثی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان به مناسبت دهه فجر در امام زاده محمد و مهدی علیهما السلام افزود: مسئولیت پذیرفتن در جامعه امروز یعنی خدمت کردن به مردم و برای رضای خدا کار کردن، اگر این خدمت خالصانه باشد و همه اهداف ما برای خشنودی خداوند باشد یقین بدانیم که سعادت دنیا و آخرت را نصیب خودمان کرده ایم.

او گفت: در هیچ زمانی از رحمت خداوند ناامید نباشیم، چرا که یاس از امید به پروردگار از  گناهان کبیره است هر چند که گناهان بسیار انجام داده باشیم باید به رحمت خداوند امیدوار باشیم.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: مومن همیشه بین خوف و رجاء است اگر عبادت جن و انس را در پرونده خود داشته باشیم نباید مغرور شویم و اگر گناهان کبیره بسیار داشته باشیم از لطف و رحمت خدا ناامید نشویم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امام راحل از جمله اهدافی که داشتند ایجاد امید در جامعه بود، مومن در سخت ترین شرایط ناامید نمی‌شود آن‌ها که منکر خدا هستند سه دسته اند؛اول کسانی که فقط خدا را قبول دارند ولی اهل نجات نیستند، دسته دوم به جز ایمان به خدا آنرا باور دارند و دسته سوم کسانی هستند که نه تنها خدا را باور دارندبلکه به پروردگار اطمینان دارند.

او گفت: حضرت امام خمینی(ره) نه تنها خدا را باور داشت بلکه به خدا اطمینان کامل داشتند و  با همین اطمینان در مقابل دنیای شرک، و کفر ایستادند.

امام جمعه نهاوند دهه فجر را اوج اقتدار و پیروزی ملت ایران دانست و گفت: دهه فجر اوج شكوفايی، اقتدار، عظمت، اتحاد و همدلی و وفاداری ملت ايران است و بايد با نشاط‌ترين ايام ما باشد.

حجت الاسلام مغیثی در خاتمه گفت: در طول این چهل و چهار سالی که از انقلاب می‌گذرد، علیرغم همه محاصره ها، تهدیدها، فتنه گروهک ها و دشمنی غربگرایان، با صبر و بردباری و ایمان به خدا و همچنین مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز می‌بینیم که ایران اسلامی از هر زمان دیگری قدرتمند تر و پر نفوذ تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار